Thursday, January 22, 2009

BILA SEMANGATKU DATANG KEMBALI

Hari ini aku rasa syukur sangat2 coz Allah telah mengembalikan semangat aku untuk ke laman blog umah aku...EJAZARA'S HOME.... Tapi biasa r langkah pertama mesti banyak cabaran. Niat aku cuma untuk meng"update" balik blog aku yang sedia ada dan terbiar tu. Huhuhu...x boleh la plak, semua jadi sangkut. Jadi aku cuba bina yang baru dengan nama yang lama. Insyallah di rumah ini aku akan isikan semuanya untuk tatapan kengkawan. Untuk membina sebuah rumah yang penuh warna warni di dalamnya perlulah ada keluarga, kasih sayang, kejujuran, sahabat, sedih, gembira, jenaka, gurau senda, kerjaya, pengetahuan, tolak ansur, sabar dan seribu satu mcm lagi. Semoga kita sama2 dapat berkongsi diruang yang sempit ini......INSYALLAH.

No comments:

Post a Comment