Saturday, January 24, 2009

SAHABATKU DAN RUMAH INI

Rumah ni sebenarnya hadiah(bukan rumah betul2 tp gambar ni la) dari seorang sahabat aku. Masa tu aku sibuk nak masukkan gambar rumah sesuai dgn title blog aku, so aku cerita lah kat sahabat aku ni. Tak brape lama sampailah sebiji rumah seperti diatas kat aku. Bg aku rumah ni cantik dan damai je bila tengok. Sahabat aku ni jugaklah yang selalu bagi semangat agar aku buat je blog baru coz blog lama aku dah macam x boleh nak update. Macam2 alasan aku bagi tetapi dia tetap jugak bagi semangat kat aku....akhirnya aku berjaya jugak buat blog yang baru dan tak seberapa ni. Emss... tapi aku sedih jugak coz sahabat yang selalu bagi semangat kat aku ni kadang2 dia datang rumah aku, ok la kalo dia datang, aku pun suka... tapi selalu je dia nak balik tiba2. Kadang2 dia suka sangat hilangkan diri mcm chipsmore tu...kejap ada, kejap tak ada..huhuhu. Walau apapun aku tau dia sangat baik dan tak pernah sakitkan hati aku. Aku je kadang2 suka sangat menyakat dia. Apa pun sahabatku, aku sentiasa doakan kau semoga hepi2 slalu.....thanx 4 everything.

No comments:

Post a Comment