Monday, June 15, 2009

AKU NAK LAYAN LIRIK LAGU JE MLM NIH..HEHEHE


ni antara card2 yg HB darling aku anta ler.....kira tukar2 card ket tenet... free je kan...lawa plak tu..hehehe

MERINDUKANMU - D'MASSIVE

Saat aku tertawa diatas semua
Saat aku menangisi kesedihanku

Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

Reff:
Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan ku kan slalu memujamu
Meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana
Dengarkanlah aku kumerindukanmu

Saat aku mencoba merubah segalanya
Saat aku meratapi kekalahanku

Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

p/s: aku x tau sal pe tiba2 mlm ni aku dgr lagu ni mcm tersuka la plak. Dah aku tepek lagu kat playlist kat bwh tu, tp x pnah kisah pun...juz dok dgr je sesambil layan keje lain.So bila tersuka aku pun cari arr lirik dia...hehehe. Kalo ikut lirik tu x da arr trkena sebijik kat aku, sipi2 tu ada arr kot coz mmg miss kat HB darling aku pun...huhuhu

No comments:

Post a Comment