Friday, February 27, 2009

KEMBAR DI HARI SUKAN SKBG




Hannis dan Harriz sewaktu majlis penyampaian hadiah
21hb Februari 2009 yang lepas SKBG adakan majlis sukaneka dan sukantara. Untuk sukantara tinggal beberapa acara final je lagi. Kebanyakkannya telah diadakan di waktu pagi pada hari persekolahan. Pagi2 lagi dalam jam 7 aku dah hantar dia dan Abe (tution) sekali.Walaupun hari ni aku agak sibuk, biasa la hari minggu..... macam2 yang perlu dibuat, aku janji dengan ateh dan achik aku akan sampai kat sekolah dia pukul 10. Nasib baik waktu aku sampai dia baru nak mulakan acara sukaneka. Seronok bukan main dia coz dapat pingat emas. Semalam Ateh dah dapat pingat perak untuk acara lompat jauh. Hahaha... balik dari sekolah terus tido, kepenatan sampai petang. Bila lehat gelagat anak-anak yang macam2 rasa letih dan penat terus hilang. Betapa besarnya anugerah Allah.



No comments:

Post a Comment