Monday, April 6, 2009

BERSAMA FAMILY NOPAL

Bergambar ngan nopal n anak2

Dok sembang n sesi perkenalan kot...hehehe


Dengan lynn n anak2


Aku kenal Nopal (nick glamour dia) ni kat satu forum sembang (ss). Aku masuk dulu pun mulanya tersesat je kat situ, pastu terus melekat. Tapi dalam hati x brape caya coz kebanyakkan chatters ni ckp bohong je lebih. Mula2 aku perhati je derang dok sembang, nampak sume mcm friendly n dah lama kenal. Pastu br aku join sembang sama. Pada aku memang dia org boleh buat kawan. Nak dijadikan cerita masa dok sembang tu nopal bg tau dia nak mai penang so kita orang janji nak jumpa. Tp kebetulan pulak hari dia nak datang aku sibuk sket n petang pulak nak balik KL. Kerana semangat nak kenal tu lebih, kami cuba jgak. Kami janji jumpa kat Juru, kira on the way balik KL ler. Memang best jumpa nopal, lynn n anak2 dia. Walopun hari tu mcm sesi perkenalan tp mcm dah lama kenal.



No comments:

Post a Comment