Wednesday, May 13, 2009

NASI KERABU

Hehehe..ni menu ari ni...nasi kerabu beb....
Ni kira nasi kerabu malas arr, coz x byk aksesori.....bz wei, dah siap cer gini pun kira ok la tu...huhuhu

Rasanya dah lama sangat x wat nasi kerabu ni...huhuhu, bila igt sal aksesori dia yang macam2 tu kdg2 naik rimas gak..huhuhu. Walo apa pun hari ni kira malas2 pun jadi gak arr nasi kerabu.
Kalo nak best ada daging bakar ke, solok lada, ikan goreng tepung n bawang jeruk..huh..baru arr best.....tapi x pe la, kira gian anak2 nak makan nasi kerabu dah lepas.
Anak2 aku ni biasanya sambil balik sekolah, kat atas keter dia orang akan tanya "HARI NI UMMI MASAK APA EK?". Pastu dia akan sambung lagi "KALO ESOK MASAK NI....MASAK TU, BOLEH X?". Huhuhu... insyallah sedaya mungkin aku akan cuba masak apa yang mereka nak makan. LAgipun aku x da la pening kepala nak pk nak masak apa......hehehehe. Resepi nasi kerabu ni macam mana ek.... sama gak aku ni sume style cmpak je...

2 comments:

  1. huhuhu...siannya, nanti balik kita kenduri nasi kerabu ek....

    ReplyDelete