Friday, June 19, 2009

ASAM PEDAS IKAN KELI


Salam sumer....... ni pun yang dinner semalm. Ni kembar yang nak makan, dia kata nak makan ikan keli tapi x nak yang goreng. So aku wat arr asam pedas ni dah kul 6 ptg semlm. Maz bunga kantan tu akak pinjam seketul ek, nanti anta balik arr....hehehe, daun kesumnya dah kena telan so x leh bg balik. Watie, nanti eja anta ek kat Bukit Jambul tu...hehehe. First aku wat masak ni rasanya bila dah dok KL, kalo dok kampung dulu.... x da sapa nak mkn. Fida yg ngajar sama ngan aku kat sekolah lama dulu yg bg resepinya.... tp bila dah lama2 tu, kadang2 suka2 hati aku je nak tambah apa, nak kurang apa...hahaha. Layan gambar je ek... coz resepinya main campak je. Lagipun senang je kalo nak resepi cari arr kat dapur mana2 kat link aku tu....depa tu sume lagi terer kat dapur!

No comments:

Post a Comment