Friday, June 19, 2009

GULAI UDANG


Salam sumer... ni gulai udang untuk lunch semalam... tapi x dan nak tepek. Semalam mak aku puasa so dia kata sedapnya gulai udang so kebetulan ada udang sket lagi yg balen tu aku wat arr. Ni aku masak subuh2 ari lagi. Hahaha..mmg aku masak untuk lunch subuh2 hari, sekali ngan masak untuk bekpes... kalo aku x wat gitu, maknanya anak aku balik sekolah makan nasi ngan telur arr...wakaka..kalo x pun singgah je cafe kat sebelah...hehehe....lagi senang n cepat. tapi anak2 aku ni susah sket, so walopun ringkas n masak telur pun nak mak dia gak yg wat...huhuhu. Sori arr Maz, lauk semalm ek baru tepek. Akak ni bkn nya rajin mcm org kat sana tu, satu hari berderet menu. Dapur berasap2 je, sini berasap gak..tapi asap manja2 je..wakaka. Pagi semlm ni bekpes kat mee goreng, tapi x sempat snap gambar coz pagi2 kelam kabut....hehehe

No comments:

Post a Comment