Friday, June 19, 2009

PHIA DAH JADI GIMNAST...HUHUHU

Toh Puan P.Pinang masa perasmian pagi tadi
Phia yang kanan sekali tu n the gang dgn coach dia Miss Tan masa majlis perasmian pagi tadi

Salam sumer..... pagi tadi ada majlis perasmian kat Majlis Sukan Negeri P.Pinang so Phia pun terlibat sama. Phia sebenarnya merupakan salah seorang pasukan pelapis P.Pinang untuk pasukan gimnastik artistik. Dia dipilih oleh MSN masa dia org wat selection kat tadika dia. Pastu adalah beberapa ujian n rutin yang dia kena buat untuk melayakkan dia jadi pasukan pelapis. Aku pun x sangka dia dapat coz dia ni kememeh sket...maklum arr yang bongsu kan...kikikiki...
Sebenarnya aku pun x la brape minat sangat nak anta benda2 mcm ni tapi sebab dia yang nak so aku anta je lah untuk smentara. Maybe bila balik KL ujung tahun ni, maka aktiviti pun akan stop gak. Aku x berkenan bukan pe..huhuhu..sal pakaian je, tapi skrg ni ada la beberapa parent melayu mintak kerjasama MSN ikut pasukan Kedah yg katanya lebih sopan sket. Ntah la, aku cuma nak bagi Phia ni confident n kurang kememeh sket... coz masuk untuk 6 bulan ni je..... tapi yang ni memang aku x citer arr ngan coach dia. Kiranya kat2 nak pindah baru aku nak bg tau. Tapi tgk disiplin n perangai dia ok arr sket, dah kurang kememeh....hehehe..

Ok la smpai sini dulu citer Phia, aku nak tepek lauk yg wat semlm jap...huhuhu

No comments:

Post a Comment