Saturday, July 4, 2009

KETAM MASAK MASAM MANIS

ni selepas diterbalikkan oleh anak dara kecik tu.....
Salam sumer,
Hehehe, semalam mntak mc ek. Tapi ari ni tepek gek. Memandangkan ari ni kira ari cuti so ada masa sket nak tenet so aku tepek je lah lauk untuk lunch tadi. Ketam sweet sour ni. Ntah arr, aku cari bapak ketam ngan mak ketam, tapi kat pasar tun sardon tu yang ada anak ketam je...wakaka. Aku nak potong dua takut hancur, so aku bantai boh sekor2 je..... Resepinya macam resepi sweet sour yang lain2 gek...tapi aku wat style aku je lah....campak je ek....janji rasa dia cukup sume, kira ok la tu..anak pun makan smpai licin. Aku ketam ni x reti nak makan ngan nasi, x jadi lauk....byak2 seafood...ketam ni aku kureng sket tapi anak2 suka sangat, so kira ikut tekak anak la ni....huhuhu

No comments:

Post a Comment