Saturday, August 1, 2009

NTAH LA KUIH APA NI?

ni kira yang dah siap la
ni masa belum letak inti/kaya

Salam sumer,
Petang isnin kot aku wat kuih cara, tapi lupa nak snap. Biasa wat pakai santan tapi ari tu santan x da n aku x larat nak kuar so aku boh je susu cair satu tin, pastu adunan dia wat mcm biasa rrr. Kuih cara tu aku wat sket je, cukup untuk kita org wat wat bukak pose. So ada lagi balen adunan dia, esoknya nak wat kuih cara lagi aku malas so terlintas dlm kepala wat menda ni. Aku main wat je lah. Kat dalam tu aku letak kaya wat mcm inti. Hahahaha... tapi sedap gak coz adunan dia tu memang lembut n lemak berkrim. Bila anak aku tanya ni kuih apa ummi, aku selamba je ckp belum g daftar nama lagi...hehehehe. Tapi ok la coz licin je sepinggan masa panas2 lagi.

No comments:

Post a Comment