Monday, September 7, 2009

TAK TAU NAK MULA DARI MANA.......

Salam ramadhan al mubarak untuk sume....
Mula2 sekali aku nak ucap byk2 terima kasih pada kengkawan bloger n jgak kawan2 yang lain yang x jemu2 jenguk blog aku walopun dah penuh ngan sawang. Aku mntak maaf banyak2 krn lama sangat tinggalkan blog aku x ber'update'. Thanx to maz, k.watie n syah yg selalu tanya kbar kita. Hajjar, thanx 4 calling n jgn riso dik akak sihat2 je..alhamdulillah cuma masa nak update je lum sempat. Sara, sorry byk2 coz x sempat nak jupe ari tu. Insyallah lain kali ada kesempatan kita jupe ek. Kalo yg aku x tersebut nama tu, mntak maaf byk2.... kdg2 aku sempat juz reply kat shout box je coz jenguk sesambil je. Insyallah, pasni ada kesempatan aku anta posting n citer balik knp aku hilang lagi...hehehe. Lama x menulis, mcm kekok pun ada gak

No comments:

Post a Comment