Saturday, July 4, 2009

BUBUR KACANG SELAMBA....HEHEHE

Salam sumer,
Ni menu untuk petang tadi. Korang nak tau, sal pe aku boh nama bubur kacang ni selamba je.... Xyah r suspen, sebenarnya petang ni asalya plan nak wat mende lain, tapi kembar tu bg tau dia terasa nak mkn bubur kacang so aku tgk kacang hijau pun ada lagi n santan pun ada sepaket so aku wat je lah bubur kacang ni. Biasanya dlm bubur kacang aku mesti masukkan sagu sket, tapi sagu dah abis so x da la letak. Ni kira betul2 selamba r, bubur kacang bodo je...patutnya musim doyan ni letak r doyan sket, tapi 2 3 ari ni memang x beli doyan. Nak letak lempuk yang balen semalm takit anak aku x makan so wat je lah bu bur kacang selamba ni juz, kacang hijai, santan, garam sket n gula melaka....tapi x pe licin gek satu periuk kecik tu.....hehehe

No comments:

Post a Comment