Monday, October 26, 2009

PATUT LERRRRR......



Salam sumer,
Kenapa akhir2 ni aku asyik dpt brite yg x best je....cuak jgak. Biasanya k.ida (kakak angkat aku) paling lama pun 3 hari x sms atau call aku. Tp ni dia snyap dr mlm aku nak balik png ari tu smpai la semlm. Semalam dah x larat nak pejam mata, tapi x jgak blh tido....dlm kul 3.30 pagi aku sesaja sms dia. Tanya knp lama dia senyap, ada ke aku trsalah cakap atau dia kecik ati ngan aku. Waktu tu aku x harap pun dia akan reply. Apa yg aku jangka sesudah subuh pg td dia akan reply. Huhuhu, tetiba aku dgr hpon aku brbnyi. Sms dr k.ida, bg tau dia accident kat kuala lipis mlm 21hb lepas. Memang trkejut badak aku. Biasanya apa2 hal mesti dia bg tau aku. Lalu dia anta mms gmbar keter dia pas accident. Nasib baik sumenya selamat n x cedera apa2. K.Ida...K.Ida....... antara org yg paling rapat ngan aku, seorang kakak dan seorang sahabat yang paling setia dalam suka dan duka. Love u akak.....mmuuaaahhhsssss......

4 comments:

  1. Syukur dia selamat yer Eja...nampak truk jugak accident tu kan??

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Moga Allah menberi kesejahteran dan keselamatan kepada hambanya........ Amin.

    ReplyDelete
  3. kak watie....
    yup, alhamdulillah sumenya selamat. Tapi trauma dia smpai ari ni lum hilang lg...huhuhu

    ReplyDelete
  4. wasalam cikgu....
    Insyallah...sebagai hambanya kita hanya mampu berdoa......

    ReplyDelete